wtorek, 19 czerwca 2012

O czym jest mój blog?

Cześć wszystkim :) 
Z powodu zbliżających się wakacji zaczął się popularny okres zrzucania kilogramów. Jak każda nastolatka, marzę o pięknej, smukłej sylwetce. Szukałam w internecie "jak szybko schudnąć" "jak schudnąć 5kg w tydzień" i takie podobne, aż wreszcie trafiłam na dietę 500 kcal. I o tym będzie blog: o moich zmaganiach z tą dietą. Wybrałam ją, ponieważ zachęciła mnie faktem, iż można na niej szybko schudnąć. Jednak jest ona dosyć rygorystyczna - tylko 500 kalorii dziennie, co w porównaniu do codziennej ilości zjedzonych kalorii (zwykle ok. 2500 kcal) można nazwać głodówką.
Na jednej ze znalezionych stron odnośnie diety:
http://www.schudnijmy.pl/diety/Zlimitemkalorycznym/Mojadieta500-600kcal
piszą, że w tydzień można schudnąć nawet 4kg. Niestety skoro nazywają tą dietę "głodówką" nie jest ona zdrowa. Zdziwię się, jeśli w komentarzach nie pojawi się żaden hejter :) 
Bardzo dobrze zdaję sobie sprawę, że nie jest zdrowa i będę chodzić głodna. Wiem. Stworzyłam ten blog dla osób, które chcą szybko schudnąć.
Pod koniec dodam dwa zdjęcia: przed dietą i po diecie, że byście mogli zobaczyć rezultaty.


Pamiętaj! aby uzyskać lepsze efekty i stracić nie tylko wodę, ale i spalić tkankę tłuszczową potrzebny jest ruch! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz